Kalite Politikası
Müşterilerimizin memnuniyeti :
1- Müşteri memnuniyetinin, şirketimizin en önemli hedefi olduğu bilincindeyiz.
2-Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini doğru tespit edip, beklentilerinin üstünde bir hizmet sunmaya çalışmak ana hedefimizdir.
Çalışanlarımızın Memnuniyeti :
1- Müşterilerimizin mutluluğunu çalışanlarımızın mutluluğu ile sağlandığına inanmaktayız, bu yüzden çalışanlarımızın problemleri ile ilgili çözüm üretmeye çalışırız.
2- Karşılıklı güven, doğruluk ve yapıcı yaklaşım değerlerine tüm çalışanlarımızla sahip çıkmaktayız.
3- Dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarımızı ekip olarak paylaşırız.
4- Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimlerine önem veririz.
Hedeflerle Yönetim :
1- Şirketimizde çalışan tüm ekibimiz olarak ne istediğimizin bilincindeyiz.
2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulaşmanın sorumluluğunu taşırız.
Etkili İletişim :
1- Etkili ve yapıcı bir iletişim ortamı oluşturarak çalışanlarımızın ve müşterilerimizin uyumunu sağlarız.
2- Ticari ilişkilerimizin devamlılığında karşılıklı güven ve sorumluluğunun önemli olduğuna inanırız.
Değişim ve Sürekli Gelişim :
1-Sağlıklı bir büyüme için gelişen teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmaya çalışırız.
2-Ürün ve hizmet kalite standartlarımızı en yeni ve gelişmiş metodları kullanarak sürekli iyileştiririz.
Hata :
1- Tüm personelimizde hata yapma olasılığını en aza indirecek yöntem ve uygulamalar geliştiririz.
2- Müşterilerimize hatasız işler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altında tutarız.