KURUMSAL

KURUMSAL

Kalite Politikası

Müşterilerimizin memnuniyeti :

1- Müşteri memnuniyetinin, şirketimizin en önemli hedefi olduğu bilincindeyiz.

2-Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizden beklentilerini doğru tespit edip, beklentilerinin üstünde bir hizmet sunmaya çalışmak ana hedefimizdir.

 

Çalışanlarımızın Memnuniyeti : 

1- Müşterilerimizin mutluluğunu çalışanlarımızın mutluluğu ile sağlandığına inanmaktayız, bu yüzden çalışanlarımızın problemleri ile ilgili çözüm üretmeye çalışırız.

2- Karşılıklı güven, doğruluk ve yapıcı yaklaşım değerlerine tüm çalışanlarımızla sahip çıkmaktayız.

3- Dinamik ve yenilikçi yaklaşımlarımızı ekip olarak paylaşırız.

4- Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimlerine önem veririz.

 

Hedeflerle Yönetim : 

1- Şirketimizde çalışan tüm ekibimiz olarak ne istediğimizin bilincindeyiz.

2- Yönetim stratejimiz çerçevesinde ekip olarak bu hedeflere ulaşmanın sorumluluğunu taşırız.

 

Etkili İletişim : 

1- Etkili ve yapıcı bir iletişim ortamı oluşturarak çalışanlarımızın ve müşterilerimizin uyumunu sağlarız.

2- Ticari ilişkilerimizin devamlılığında karşılıklı güven ve sorumluluğunun önemli olduğuna inanırız.

 

Değişim ve Sürekli Gelişim : 

1-Sağlıklı bir büyüme için gelişen teknolojinin tüm imkanlarından yararlanmaya çalışırız.

2-Ürün ve hizmet kalite standartlarımızı en yeni ve gelişmiş metodları kullanarak sürekli iyileştiririz.

 

Hata : 

1- Tüm personelimizde hata yapma olasılığını en aza indirecek yöntem ve uygulamalar geliştiririz.

2- Müşterilerimize hatasız işler teslim etmek için tüm süreçlerimizi kontrol altında tutarız.